Veelgestelde vragen:

Items retouneren?

Dat kan! Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop maar wil je toch graag iets retourneren?
Bij Didys geldt:

* Niet tevreden? Geld retour!
* Retourneren kan binnen 14 dagen, hierbij zult u een email met uitleg krijgen.
* De verzendingskosten voor het retour sturen dienen door u zelf betaald te worden.

Oh nee! Uitverkocht wat nu?

Niet elk artikel kan bijbesteld worden en wanneer / of een artikel weer leverbaar is, is afhankelijk van talloze  - niet door ons te beïnvloeden factoren - , denk aan: beschikbaarheid materiaal, productiesnelheid leverancier enz. 

Stuur ons daarom een mail met daarin de item die je wenst te bestellen. Wij zullen hierbij kijken naar de mogelijkheden.

Tot zo!

Verzenden jullie ook naar Belgie?

Wij verzenden wereldwijd.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

We begrijpen dat je jouw nieuwe item(s) zo snel mogelijk in huis wil hebben. Wij zullen een mail sturen met daarin een track en trace link die je actief kan volgen. Deze laat zien wanneer je pakketje geleverd gaat worden.

Voor eventueel verdere vragen kunt u een mail sturen naar onderstaande email adres.
Wij proberen u hierbij zo snel mogelijk te woord te staan.

E-mail

verkoop@didys.nl